onsdag 17 december 2008

ännu en dag!

Då var det väl dags o skriva lite igen.

varit en lugnt dag idag, var ute med hästarna på förmiddagen, Var ute lite o fixade med bilen oxå, Blir galen på dom där lyserna.
Men verkar vara lite bättre nu iaf.
Sen var det jobb i 11 timmar.
Var fint med 5 timmars övertid =)
Första det vanliga skiftet var sjukt stressigt.
O sen var det en maskin som pissade ut massa olja under så jag skulle torka upp. O När jag var färdig Var hela jag full med olja. haha halva ansiktet,
Ja uch som jag såg ut, haha :P
Tur att jag har sofie som hjälp o tömma maskinerna =)
Hon är en ängel!
Fast skulle lätt kunna jobba några timmar till.
Synd bara att dom hade folk på natten, ^^
Martina bjöd på kakor oxå =) eftersom hon slutar imon,
Sjukt gooda.
Baka kan hon den tjejen!
Ska väl snart sova, måste ju upp tidigt imon som vanligt ^^
Inte lång tid tills man åker upp till plutt igen =) Ska bli så kul o träffa han igen.
Min plutt, han är verkligen bäst!<3

Det var väl allt för denna gången.

Take care!
GVD
/ Mli

Inga kommentarer: