måndag 15 juni 2009

så dum jag är:/ nollad i huvudet!











Dags för lite uppdatering:)









Har väl inte hänt så mkt i fredags var det sommarfest med jobbet, var väl helt okej, maten kunde ju varit bättre. Roliga aktiviteter var det, sen efter var det lite efterfest, Jag, Nicklas, matilda, Emma o Rock var på trappa ner, spelade biljard o drack lite, sen gick Matilda o Emma o kakka kom, var riktigt trevligt efter det blev det att vi drog till Brittis på efterfest, var sjukt kul =)=) Där var Linda o Bosse o någon mer.kom hem kl 3 den morgonen, Sen på lördagen upp tidigt för då var det Rally uppe vid huskvarna. "Vätternrqallyt"









Var en topper dag, vi slapp regnet. Sen söndag var det trimorientering mitt i natten, Många konstiga djur var det, speciellt fågeln :O:O









O idag var jag o köpte bil i Halmstad körde hem med den, skulle bara hem o hämta stallgrejer, för jag skulle ha träning, Men kom inte så långt för jag krockade:( :(









Dum i huvudet är jag verkligen :/









Så fick tillbringa min kväll på vmo sjukhus, dock inga allvarliga skador som tur var, en who cares about me? MIN BIL DÅ :O DET ÄR ÄNNU VÄRRE :( :(









Skicka upp någa bilder, även på ted's bil han som jag körde in i baken på.









Nu ska jag sova, fick ju inte jobba inatt för läkarna:/













Min älskade pärla:(











Ted's bil, den såg inte fin ut, syns inte denna bilder, men undertill :P

God natt
Take care :*

2 kommentarer:

Tommy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tommy sa...

Vadå "who cares of me"??? Varför tror du att jag tvingade iväg dej till läkaren???