måndag 30 november 2009

Bra helg!

Ja kort om helgen då..
I fredags var det förfest hos Emo sen dansens hus då. Dom var faktist väldigt bra, över förväntan :)
Dock kunde det ju varit lite bättre ljud där inne. Sen lördagen var lite osäkert om jag skulle ut eller inte var sjukt trött sen fredagen. Men blev utgång iaf. Förfesten var hemma hos Ted's familj. Jenny var där så hon sa att jag kubnde komma över. var väldigt trevligt facktist, men Ted o hans pappa hade varit i Danmark över dagen med jobbet o hade festat sen halv 7 på morgonen. LITE fulla?! men kul var det. Tack jenny för jag fick komma! :)
sen var det parken. Träffade massa gamla kompisar. Typ var med pedda hela kvällen. haha Sällskapet som jag var i parken med lämnade mig :/ TACK! haha
men var jätte kul o träffa Pedda =) var några år sen :)
sen söndagen blev det julbord med familjen från Göteborg. O när dom skulle åka hem backade dom på min bil i garage infarten. haha "vi såg den inte" smart ;D
men syndes inget på bilen tog bara reg skylten. Nu är det ny vecka o vad händer då? Onsdag blir det stallet med Sandra o rida Melody :)
take care!

Inga kommentarer: