fredag 27 november 2009

idag har jag inte gjort ett skit. är verkligen så man skämms :O

Jag skulle byta startmotor och kolla på måfas elfel.
Men ingenting, haha först vaknade jag ju kl 11. konstigt nog fick jag sova sålänge :O
men iaf så gick jag upp o käkade sen var jag ute med hunden i ca 40 min. underbart väder ute ju. kom hem o duscha. sen skulle jag iväg i byta startmotor. men blev för lat så drog o la mig o sov lite. o när jag vaknade så tänkte jag, nae jag måstre verkligen byta startmotorn nu ( ska byta den i affären imorgon) fel på den, men blir man förvånad över biltemas grejer? :O
men satte mig vid datan lite o fastade där sen ringde morfar o ville att jag skulle komma o byta fixa eller iaf kolla upp hans elfel.
så åkte jag dit. men sen när jag kom dit så tänkte jag mig inte för så jag ställde mig bil utanför garaget (där hans bil stog)
så gick in o frågade var var nycklarna var. o då satt dom i så gick ut o skulle kolla. men kom på att min bil står utanför. så tänkte "nae, jag pallar verkligen inte" så åkte hem igen. HAHA
satte mig vid datan. startmotorn var jag på väg till flera gånger. men fastade vid andra grejer. typ data, köksbordet, tvn, sängen. haha lat jag är asså. Ingenting blev gjort.
så blev inte mer denna dagen. Men så bestämde jag mig iaf för att följa med till dansens hus o kolla på robin and the highrollers. hoppas dom är bra nu :O så slipper jag ångra något..
haha nu blir det förfest =)
Take care! :D

Inga kommentarer: