tisdag 26 maj 2009

Dåligt!

har inte uppdaterat på ett par dagar, men lördag-söndag var det jobb, HEMSK natt, allt krånglade :/ det var långa sega timmar..
sen söndag kväll var det jobb igen, mitt vanliga skift, skönt bara 1 söndag kvar :D Sen en månads ledigt från dom :)
Måndag var det träning med hästen, gick väldigt väldigt bra. Fick mycket beröm av Anna, börjar ångra mig lite nu med o sälja honom :/
Men hoppas ändå att han blir såld nu, orkar inte med att ha en unghäst längre.
sen när jag sålt hästen ska jag försöka börja med mitt rally, bara det att min kartläsare ( som ska vara det)
Han börjar försöka dra sig ur känns det som, :( Han är lite skraj ;I
TOMMY NU MÅSTE DU OPERERA DIN RYGG SÅ DU KAN BÖRJA MED RALLY IGEN :D o vara min kartläsare =))
Jag var även ute o gick på måndag kvällen, med en vän, Var en mäktig promenad. Bra träning :) Tack för sällskapet!
idag har jag varit på speedway, blev 48-48 lika mellan Lejonen o Elit Vetlanda.
DÅLIGT! Lejonen hade värsta chansen, men så den dumma idiot domaren sa att Nicki körde emot crumpen. men det gjorde han inte, FEL DÖMT!
Blir så sur på sådant. aff..
Nu är det strax jobb hela natten lång :)


Take care :*

1 kommentar:

Tommy sa...

Blir min rygg-operation av så kommer jag att börja köra själv igen. Men det är klart, Jag kan ju behöva en kartläsare då Emelie...