lördag 23 maj 2009

hoppas =)

Idag har det varit en ganska slö dag..
Haha gick o la mig kl halv 5 igår på morgonen, sn skulle jag upp igen halv 8, men försov mig :O
Så hade jätte brottom när jag väl vaknade kl halv 9.
Det skulle komma kunder o kolla på Rappe halv 10.
Men när jag väl var i stallet så var dom inne som tur var, Anna hade inte tagit ut dom än.
Så fixade iordning honom, o så kom dom.
Så sjukt trevliga människor, o tjej som skulle ha rappe det klaffade direkt i kemi mellan dom.
Så först fick jag rida en liten stund så hon skulle se när jag red. Sen skulle hon rida o det gick väldigt bra, han var hur cool som helst.
Så hon red i alla gångarter. o rappe gick väldigt fint, Tror dom skulle passa bra ihop, då det var en väldigt lugn tjej.
Hon skulle kolla 2 hästar till nere i skåne idag, så hon skulle höra av dig på onsdag, Betänke tid behöve man ju alltid:)
sen åkte jag hem o nanade sängen :D var helt slut satte på sällskapsresan 2.
O däckade av till den.
O snart väntar jobbet, kl 18-06.
Känns ju inte speciellt inspirerande. Men men det blir ju pengar =)

det var väl allt för denna gången.
Take care :*

hittade en bild på mig o sötnosen :)

Inga kommentarer: