fredag 22 maj 2009

toppen dag =)

Idag har jag o mamma varit på konser med michael w. smith
var riktigt bra konser, kanske lite för lugnt för min smak.
Men var sjukt mycket folk o bra drag.
kom hem vid 12. Så kollade jag film, sällskapsresan (första filmen)
Aw tycker stig helmer är så söt när han dansar med sin lilla toffs på huvudet :D
sen var jag ganska rastlös här hemma, var inte trött, så kände för att gå ut o gå, men feg som jag är vågade jag ju inte gå ute själv, (finns så mkt konstiga typer här nere på henja)
Tur att man har en underbar vän då som kan följa med ut o gå i mörkret vid 2 tiden på natten.
Så han kom ner hit så gick vi henja runt, var ganksa konstiga typer där uppe med en bmw som åkte runt hela tiden, fram o tillbaka, sen kom det en liten cross med, säger det, konstiga typer, vilken vettig människa är vaken/ute o åker bil/cross kl 2 på natten uppe vid henjaby, undrar vad dom gjorde för skumma grejer.
Sen när vi väl var tillbaka nästan hemma började det regna. Tur att det kom nu o inte när vi var på halva vägen :)
o sen när jag kom hem, satt jag mig vid datorn, o så kom han med en länk "har du testat detta" sa han.
någon koncentrations grej. Så testa flera gånger o när jag kom till 3 omgången så råkade jag göra fel, o då kom det upp en konstig typ på datan o sen ett skrik i högtalarna, FATTA RÄDD JAG BLEV ELLER ?:O
kommer jag inte kunna sova, tack så mkt för den :(
;)

Nu blir det sova, imorgon kommer det kunder o kollar på hästen, hoppas jag får honom såld nu så jag kan börja med mitt rally =) =)
tänkte lägga upp 2 filmer från konseren med, inte den bästa kvaliten men men, Bra var han :)
God natt alla :)
Puss :*





Inga kommentarer: