tisdag 19 maj 2009

Förälskad

Då var det dags o uppdatera lite kanske ;)
ja vad ska man skriva jo,
Jag har gått o blivit förälskad i Rally :D
haha så sjukt kul EMELIE MÅSTE BÖRJA MED DET :D
I fredags var det träff med alla på nattskiftet hemma hos Kakka, var riktigt kul, kom hem halv 4 på morgonen. Skulle upp igen kl halv 5. Så sket i sova för då hade jag aldrig kommit upp.
Lördagen började med att Tommy kom o hämtade mig kl 06:15.. ojoj, tidigt, O vilken baksmälla. Det var riktigt hemskt.
Men iaf så åkte vi till reftele sen o hämtade "ljushuvudet"
Vad han nu hette ;D förlåt om du läser detta :)
så bar det iväg till Ljungby på Rally :D
ye, kan det bli bättre, Födelsedag, Rally o ett roligt sällskap?
Dock kunde jag ju sluppit att man var så bakis, men men.. Hade ju roligt kvällen före iaf :))
när vi väl kom till våran första strecka, fick vi gå. LÅNGT var det in för vi skulle komma till en speciell kurva.
o frös som en annan ja vet inte vad, fyllefrossa?
haha
satt o höll på o somna i den där solstolen, uch var halvt död kändes det som, Men det jag såg var riktigt riktigt kul.
Sedan åkte vi vidare till en annan strecka. DÄR sov jag :D nästan hela tiden :P ahha hann med o sola 5 min sen fick jag sådan frossa igen o satt med tommys jacka som täckte.
haha.
o vi var i en kurva där det kom jätte mycket grus uppflygande, så min jacka som var svart igentligen var grå efter den streckan ;)
men men who cares? ;)

sen väl 3 streckan, höll jag med på o somna o frös jätte jätte mycket, så gick till bilen haha o sov 1 timme eller något. sen ringde telefonen :P
Jag körde fram bilen så sällskapet slapp gå så långt, men glad var ju jag fick ju köra fin fin volvo :D
sedan var vi inne i ljungby, dom skulle hämta pengar, o sen kollade vi lite på prisutdelning.
väldigt fint, med ramp o grejer.
Sen bar det hem åkte in på Max o tog en hamburgare på vägen hem,
En riktig toppen dag faktist om man bortser från att jag sov, o mådde allmänt skit ;d
Så nu har rallynerverna i Emelie kommit till ytan, Måste börja med det ;)
Nästa Rally bli väl den 30 maj.
Så hoppas det blir samma sällskap, för jag lär ju aldrig hitta ner till dom ställerna :P
Bilder från i lördags kommer upp, bara att jag inte lagt in dom på datan än.

damn, måste bli lite duktigare på att skriva här, haha
Take care :*

2 kommentarer:

Tommy sa...

Får väl ta det som en komplimang att du hoppas på samma sällskap nästa gång. Då kan vi ju inte varit allt för skräckinjagande :-)

Tommy sa...

Glömde ju en sak. Det där med att du hade min jacka som täcke finns ju faktiskt på bild :-D