onsdag 20 maj 2009

HELG =)

då var det dags för lite uppdatering igen.
Igår var det speedway. Och jag cyklade dit, jag o sofie, helt otroligt att jag ens sätter mig på en cykel.
men iaf när jag lyckats ta mig till speedwayen så var jag helt genomsvett o halv död typ.
hemsk cykeltur.

Sen tyckte jag att jag skulle vara duktig igen efter det så jag cyklade till jobbet. Oxå pga jag inte har råd o tanka bilen mer innan den 25:e :/
Men när jag skulle cykla hem sen så regnade det. uch kunde ju inte cykla då right? :)
Tur att man har en snäll skiftledare som kunde köra hem mig :)
sen vaknade jag av att hunden stog o skällde som en galning utanför min dörr, han ville ju komma in.. då fick han pisk :D sen kom han o la sig i sängen,. så mysigt när nutten ligger jämte :)
sedan åkte jag iväg till stallet, gick väldigt bra att rida rappe idag faktist, så fin var han, allt bara klaffade helt rätt med allt, vill inte sälja honom nu :(( men men vill ju hellre börja med rally så då måste jag sälja honom :D
efter stallet skulle jag till Hestra o hämta Stefan, ( mammas man). o då var det race på vägen dit, jag o en ful blå nyare bil o sen en hemsk bmw.
jag kom 2:a in i hestra ;)
inte helt dåligt ändå.
sen skulle jag ha lite mer filmer, så var o mötte herr tommy för att få filmerna, var ganska många filmer men alla ska kollas på ;)
O på vägrn dit så gick jag förbi några skumma typer, såg ut som om dom skulle sno en bil eller något, haha sen sa dom något, så sprang typ därifrån ;D
Tänk om dom hade tagit mig :O
nu är det filmkväll på gång den första filmer som ska igång är Gran torino.
Lite bilder nedan från rallyt =)
ja, det blåste lite o var riktigt kallt :O





en i sällskapet, blondi ;) Riktigt rolig! :)


O tommy, Smile du är med på foto ;)





sällskapet igen, kaffe måste man ha ja! :)






TACK FÖR DEN! det värmde ;)





riktiga bilar som kommer nu:)







Satt o solade på andra sträckan och 5 min efter såg det ut såhär...





sen 5 min senare igen, sov jag som en gris, hörde varken bilar som åkte förbi eller något.. Snacka om jobbigt bakis?









Take care :*

1 kommentar:

Tommy sa...

Hmm... Hur hamnade jag på fel sida om kameran???
Gillar nya layouten på din blogg. Snyggt. Nu saknas bara en besöksräknare.